:D

HejHej , idag har varit en väldigt skön dag! har typ inte jobbat någonting xD först hade vi tyska, lärarn skulle komma senare , så sergio (spanska lärarn) gav oss ett häfte , och så skulle vi skriva ner allt som stog i häftet i våran bok som tog typ 5 min, sen så skulle vi tydligen inte göra något..? haha så vi stack , sen hade vi elevens tid, och då stack jag och Alex ner till träslöjden och jag gjorde typ inget där :P sen hade vi idh , men lärarn va typ i simmhallen elr nåt, så vi hade ingen lektion :P sen käka vi , sen hade vi SO och jag fick sluta en halvtimme tidigare bara för att jag var klar, sen hade vi SV och vi satt vid datorn , skulle göra någon sak som vi inte fattade.. det blev inte av.. hehe xd

ajja, inte intressant.. :D
men det var min dag iaf ^^ 

pussar och kramar // vicanw ! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0