Chirrre ;)

HEJ BLOGGGGGEEEEN!! :D
Sitter och lyssnar på musik och käkar chirrrre och dricker påskmust :D tummen upp på det (Y) Bara för att jag älskar att vara onyttig!!
Annars har jag väldigt tråkigt! Skulle egentligen hem till Alexandra idag, men jag somnade när jag kom hem sen när jag vakna hade bussen redan gått osv.. Jag tänkte kolla om pappa kunde skjussa dit mig när han kommer hem, men känns som att han inte kommer komma hem på ett bra tag. Så antagligen blir det inget med Alex idag :/
Ville också bara säga att våra kattungar är så söta så att man dööör. Jag ska ta kort på dom nån dag och lägga upp här på bloggen :) Nej nu ska jag avsluta det här inlägget, som nog också blir det sista för ikväll. GODNATT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0