Försovit mig.. :D

Hejhej, som rubriken säger har jag försovit mig.
Jag låg och sov och så ringer Alexandra, men jag hann inte svara.
Och så kollar jag på klockan och då va den 8a, då bussen går.
Men för mig var klockan bara 7.. :)
Så ringer Alexandra igen och jag ba varför ringer hon nu?
Jag svarar och hon fråga var jag va, o jag ba: jag e hemma och hon ba: varför? och jag fattade inte vad hon mena med varför jag var hemma, men sen sa hon "bussen har redan gått ju" ja ba: vad är klockan !? :O hon ba: 8... OJDÅ.
"Ja ba:, Hon ba:,"
hahah

Får ta bussen som går halv 11 ;) Men det gör mig ingenting (A) Fast det är inte lika kul för Alex, hehe.
Men nu ska jag fixa klart allt.
VI HÖRS SENARE.


EN BILD FRÅN NÄR JAG GICK UT MED HUNDARNA FÖRRA VECKAN. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0