GODMORGON :)

Har nyss gått upp, det blev inte så tidigt som jag trodde. :P
Fast jag är väldigt trött i och med att jag typ inte kunnat sova inatt.. först har jag vaknat flera gånger av att det varit så himla varmt. Sen tog jag ett glas med vatten och "ställde" på mitt huvud för att det skulle bli lite kallare, sen ställde jag de på typ "halsen" och lutade de mot hakan,  och så var jag på väg att somna, så glaset ramlade och allt vatten åkte ut i sängen.. -.- Kallare blev det i alla fall.. O:)
Snart ska jag ut i solen en stund. Sen blir det att fixa i ordning sig och runt 1-2 så åker vi till min morbror ;)
Men först ska jag käka fullllle ;) Hejdårååå :D


En snabb bild, helt ofixad.. :) /v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0