Godmorgon. :)

Hann inte blogga igår. :P
Det var ju sista dan på hunddagiset, ganska tråkigt faktist.
Vi kom dit nio, gick en promenad runt halv 10, sen fick vi rast kl 10. Då gick vi till bibloteket.. hahahaha. Hade askul där.. x) Sen kom vi tillbaka till hunddagiset runt 12, så städade vi lite sen gick vi en till promenad sen fikade vi. Tog bussen hem klockan kvart över 4. När jag kom hem gjorde jag inte mycke alls. På kvällen åkte jag till skutan. Vi kollade på film osv.. Sen åkte jag hem och gick och la mig ganska tidigt. :)

Idag händer typ ingentignt, ska städa rummet (A) Sen kanske ut och springa lite senare. :P
Men nu ska jag gå och äta frukost, så vi hörs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0