GODMORGON typ :)

Hejhej, har nästan precis vaknat.. förvånade? :D Nej inte jag heller :) Jag är trött hela tiden.. inte kul. Men det är först för att jag sover så dåligt på nätterna, fast det börjar bli bättre. Och sen är det för min nackskada, för jag går runt och spänner mig osv. för att det gör ont, och då blir jag trött.. :P

Har ju i alla fall varit hemma hos Alexandra igår och lite idag. Vi har haft det mysigt och varit ute och busat, kört vattenleken.. haha! och kollat på film. :D

Juste.. Tänkte bara säga en sak APRIL APRLI jag och Maja bråkar inte ;) Dom flesta kanske förstog det.. eller? Jag vet att det inte är första April nu.. men det är fortfarande April :D

'Nu är det bara att börja förbereda sig på ännu en vecka på hunddagiset. Börjar faktist tycka att det är väldigt kul att praoa där. :) Bara det inte är sånt här skit väder.. det ska vara sol!

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen. Jag lär ju inte kunna sova efter det.. så jag sätter nog på en film senare. HEJDÅ :)


P!NK


/VICANN

Kommentarer
Postat av: Krille

FETT BRA BLOGGG!! ASSO SHIIIT DEN ÄGER :D

2011-04-03 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0