Hemma :)

HejHej, kom nyss in. Har varit ute med lite folk.
Pannkaks kalaset var kul, och gott O:)
Dom som var där va Kajsa L, Miccan, Steffi, Jennifer och Olivia :D
När jag kom dit käkade vi pannkakor. Och sen Jordgubbar med choklad, mums :) Efter en stund drog vi ut till typ Rasmus, Emil, Hannes, Fille och Borak. Och så var vi ute ett tag, sen skulle dom andra dra till donken, och jag åkte hem :P
Nu ska jag snart kolla på Jersey Shore ;) nicebice.
Imorn ska jag till sjukgymnasten, känner att det verkligen behövs!
Sista inlägget för mig ikväll. Så vi hörs imorgon! Hejdåå :)

-
MAN BLEV JU INTE LIITE SUGEN PÅ PANNKAKOR NÄR MAN SÅG DEN HÄR BILDEN..?


Kommentarer
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

kul att du är med :D

2011-04-27 @ 22:57:31
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0