inte okej! :p

Har blivit jätte dålig på att blogga.. inte okej!

Dagen har varit som vanligt.
Fick gå ut med bajshunden idag... den bajsar hur mycket som helst! Det är inte kul..
Idag har jag faktist inte sovit nåt på hunddagiste. Första gången? :P Så nu är jag ganska trött.
Imorgon är det sista dagen på hunddagiset. Då blir det fika och säga hejdå till alla söta hundar.. :'(
Juste, måste leta fram massa papper som jag ska ta med mig imorgon..
Det var ett träd/gren som rammla framför bussen när vi åkte hem idag, det blåste ju inte lite!
När jag kom hem fixade jag lite saker, åt mat.
Sen skulle jag ut och springa, och då ville syster hänga med.
Haha, vi sprang till fotbollsplan och var där och busade.
Det blåste ju fortfarande när vi var ute, vi höll på att ramla några gånger.. haha.

Vi var ute nån timma och sen när vi skulle hem så trodde vi att vi såg pappa med hundarna, så vi springer och gömmer oss för honom, och så sa jag "sonja han såg dig" och då sprang hon fram och ba "pappa har du sett vicann?" Sen kommer hon springades tillbaka och asgarvar och ba "det var inte pappa!!!" HAHAHAHAHAH

Nu ska jag gå och sova. GODNATT :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0