Malmen :)

Hejjehej :-)

Kom hem för ett tag sen. Jag och Maja cyklade till Malmen ungefär halv 2. Vi var där en snabbis sen cyklade vi runt till andra sidan av Malmen och var där i stället. Sen så fick jag lust att bada, så de gjorde jag ;) Och det var faktist as skönt :D Sen var vi där ett tag. Sen cyklade vi till Sken, det är en annan sjö som ligger ungefär mitt emot. :) Där var vi också ett tag, och kollade på grodor :) Vi har sätt hur många grodor som helst idag.. ucsh! :) Vi cyklade hem runt 6-7. Så vi var där ett tag, och vi har cyklat ca 1-2 mil :)


HE-HE. JAG OCH MAJA :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Verkar som ni hade en super kul dag och älskar er blogg ;)

2011-04-24 @ 21:29:03
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga det igen att jag ÄLSKAR ER BLOGG<3

2011-04-24 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0