MVBW gillar att gunga :D // dagens fail, x 2...

#1
HAHAHAHAHA.

Jag och Maja ramlade av gungan idag... xD
Vi gjorde jätte hög fart sen lutade vi oss åt ena hållet så att den snurra. "gungsnurr" som vi kallar det, och en sista gången vi gjorde det så lutade vi oss typ för mycket åt ena hållet så vi hänger på gungan och snurrar runt och .. Jag vet nästan själv inte vad som händ.. Både jag och Maja var typ as chockade så vi skrek inte eller nånting, vi bara hängde där och åkte runt helt tysta.. Sen ramlade jag av och så började vi ASGARVA.. haha det var kul!!

#2
HAHAHAHAHA, Aaaaaaaj!!
Det ringde nyss i telefonen så jag skulle springa och svara. Och vi har typ ett "staket" eller vad man säger, mellan vardagsrummet och hallen. Så jag kommer i full fart och ska hoppa över staketet, men jag kom inte helt över så jag ramlar över det och typ aa.. fyfaan vad ont det gjorde... haha! Jag låg där ett tag och funderade på om jag skulle börja gråta, men istället börjar jag asgarva (som vanligt) och mamma bara kollar på mig som om jag är helt dum i huvudet.... HAHAHA.

Aja.. skolan idag har varit tråkig som vanligt, vi har haft Mentors tid, hemkunskap, språk och sist matte.
Det roligaste på hela skoldan var ju när jag och Maja ramlade av gungan i alla fall.. haha.
MEN VI HÖRS SENARE! :)



MVBW :D



/VICANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0