Snurrigt inlägg.. :)

Det känns som att det bara går nerför i bloggen just nu.. Vi uppdaterar sällan. Inte bra alls!
Fast i och försej har jag inte haft så mycket tid över att blogga dom senaste dagarna. Men vad är Majas anledning..? Jag chansar på lathet :)

Fredagar är typ bästa dagen i skolan.. Det ända är att jag har varit så jäkla trött hela dagen.. aja.. Först hade vi språk, då gick vi en promenad ner till Bärsjön. Fast det var ganska tråkigt så jag gick tillbaka med Hampus och Daniel :P Sen hade vi gympa och det är ju bara kul. Sen musik, som också är kul. Vi kollade lite på en film sen gjorde några uppgifter. Fick också reda på att jag fick väldigt bra på musikprovet ;) YEY. På lunchrasten satt vi ute och stekte i solen, det är så j.ä.v.l.a NICE väder :D Och det gör mig på super humör :D :D :D !! Sen hade vi i alla fall SO, då var det några som redovisade om sina praoplatser. Jag och Alexandra ska göra det på måndag tror jag.

Efter skolan hängde jag med Jessica till Norrtälje, trevligt :)
hahah på bussen hem somnade jag och åkte förbi min busshållsplats..  HAH!
Jag skulle egentligen hem till Rasmus idag men jag hann inte med sista bussen :/

OMG vad jag har svullat idag.. Känner mig som en köttbulle just nu. Först käkade ja pannkakor i skolan, sen godis på rasten. När jag kom hem hade pappa satt på grillen, så det blev massa god maat! Sen har jag ätit massa godis och popcorn... Inte bra alls! Jag som skulle försöka bli nyttig och allt.. hahaha x)
Sen har jag så galet ont i min fot.. eller i båda faktist!
Den ena stukade jag i onsdags, fast har inte så jätte ont längre.
Och min andra fot "låser" sig hela tiden så det går inte att röra på den för då gör det så j.ä.v.l.a ont.. :'(
Jag funderar på att gå och sova.. Det är FREDAG och klockan är BARA 10..? Men jag är så galet trött.. Har ont i huvudet, ryggen, fötterna.. Och det finns ingenting att göra !?
Aja, får se hur det blir.. :)

VI HÖRS, och Bloggningen ska bli BÄTTRE! /vicann.


BILD FRÅN TURKIET MED SARA 2010. SAKNAR DET GALET MYCKET!
skulle ju igentligen hängt med dom till Cypern i sommar, men det blev inte så :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0