Träffat Sara :D

HejHej, kom hem för en stund sen från Norrälje. Har varit där med Sara :) Vi käka donken, sen gick vi ner till centrum.. Vi gick fram och till baka flera gånger.. haha :) Sen var det en gubbe som satt på en bänk, och när vi gick förbi honom så sa han "hejsan alla kärringar eller nåt sånt, sen när vi började skratta så började han "mjaaoua" hahah xD ??

Skolan idag har varit ganska lungn, vi hade först sv, då fixad vi lite saker med praon, sen hade vi engelska. Då redovisade vi om praon. Sen no, där labbade vi. Vi kollade på hårstrån och naglar i mikroskåp. Det var inte det mysigaste jag sett.. :) Sist hade vi EA, då gjorde jag Maja och Alex ett matte prov, men vi hade bara en lärare där typ mindre än halva lektionen. Så det var ju ganska lätt att fuska. Fast sånt gör ju inte jag iof O:) Som Maja skrev har vi gungar på rasten på våran favorit gunga :D fast idag ramlade vi faktist inte O:) Sen har vi pratat engelska det mesta av dan. :D

Men nu ska jag ut med Kristin och några. Vi hörs :)


MISSAR :D sen har vi en till kattunge som är typ grå svart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0