vaken? :O

God morgon god morgon!

Jag e redan vaken? eller jag vaknade faktiskt kl 8. Pappa kom och väckte mej klockan 8.. Min ena ponny hade rymt ur hagen. haha, men nu när jag e uppe e de lika bra att inte gå och sova igen för då lär jag ju aldrig vakna igen. höhöh
Dagens planer är vel typ rida. Ajuste ska till frissan ikväll också, villket värkligen behövs! Ska färga utväxten+klippa topparna tror jag. :) 
                          Men hare så bra alla! bye bye                           /MAJA


nån gamal random bild som ja tog för lääänge sen ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men skriv om något annat någon gång!!!! Skriver bara vad ni gör under dagen!!! tråkigt!!! skriv t ex tips om kläder NI tycker är snygga, nya filmer som NI tycker är bra, recept som NI har bakat lagat eller något annat inte bara det ni gör under dagen för det blir tråkigt !!!!!!! liksom skriv så det blir roligare att läsa bloggen :)

2011-04-28 @ 09:56:21
Postat av: Anonym

Men skriv om något annat någon gång!!!! Skriver bara vad ni gör under dagen!!! tråkigt!!! skriv t ex tips om kläder NI tycker är snygga, nya filmer som NI tycker är bra, recept som NI har bakat lagat eller något annat inte bara det ni gör under dagen för det blir tråkigt !!!!!!! liksom skriv så det blir roligare att läsa bloggen :)

2011-04-28 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0