Valborg :)

Heeeej, igår var jag ju i stan med Sara. Det var trevligt. Efter det så var jag och syster ensamma hemma så hon och jag satt och hade askul på chattroulette! Skoja inte.. hahahah! Sen snacka jag skype med massa. Och snacka telefon med några.. och camade med alla mööjliga.. ha-ha! Jag gick och la mig typ klockan 6.. Det var helt sjukt jag kollade på klockan när den var 11. Sen nästa gång jag kollade var den halv 6.. ^^ Idag vaknade jag typ klockan 2. Och nu har jag precis duschat. Snart så drar jag hem till Maja och grillar kööööööörv :D hehe. Sen cyklar vi väll ner till brasan och är där ett tag. Sen tillbaka till Maja. Och ikväll så bliir det skräckiiis :D Men nu ska jag gå och klä på mig osv..
Så hörs vi kanske ikväll :)
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRA! ;) ha en trevlig valborg allihopa! :)
/VICANN


HAHAHAHHA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0