Min systers blogg.. ;)

HEJ!
hunddagiset idag var som alla andra dagar.. vi gick promenad, borstade hundar och fotade dom. På rasten gick vi till bibloteket och satt oss i en soffa där.. och gissa vad. vi somnade.. haha ^^ kul med alla folk som gick förbi och såg oss!?.. sen gick vi tillbaka till hunddagiset, och jag somnade där också (A) sen gick vi på promenad sen slutade vi.

Efter åkte jag hem till Sara. Trevligt! vi gjorde inte mycke alls, satt vid datan/tv:n men det var mycket trevligt att träffa Sara! :D
Jag kom hem kl 7, och jag har inte gjort nånting sen dess.. :P Är jätte trött.. SÅKLART !?
BYE. /VICANN


http://inteenbloggtill.blogg.se/
Kolla in på min systers blogg :D (hon i mitten)
Hon reser runt lite överallt. Just nu bor hon i Australien.
Hon skriver på engelska, men det är ju lätt att översätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0