Coola kusiner åker tilt.

Så nu har jag komit hem från grönan! Eller aa de va ett tag sen ^^ Det har iaf regnat as mke idag :O Fast det var bättre på eftermiddan, och sjukt najs, för det var typ inga köer :D Jag och Abbe har varigt fett colla och åkt fritt fall och tilt runt 20 gånger? Haha, så nu har jag åkt allt :D Förut hade jag åkt allt utom de, men frittfall var grymt! Men fyfan jag kan ju säga att vi var skapligt darriga när vi satt oss på tilt.. Men den var inte så farlig faktiskt, en vanliga e bäst ;) Sen så åkte vi insane, jag satt me Robbin så Abbe skulle sitta skälv men så vart det inte.. Han fick en "oönskad kompis" kan inte berätta mer om de, men fyfan va kul det va! HAHA! Sen så har vi åkt massa grejer med våra små kusiner också :)
Sen när jag kom hem så var jag helt genomblöt så då badade jag och kollade på film :D A christmas carol, för er som vill veta ;) Och ja, jag älskar julen :D Hehe, men nu så ska jjag iaf göra något? Kanske kolla på film eller nåt, kanske kommer nåt mera inlägg under kvällen om jag orkar (A) Hehe... Peace out

Sen så vill jag tacka min underbara släckt för en grym dag! :)
/Maja

känns som en eviget sen :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0