God natt, typ

Hej bloggen! :D
Snart så ska jag ta tag i bloggandet ordentligt, jag loovar! ;)
Idag så har jag iaf vart suuper dukitg! Städat ur hela garderoben så nu e det fint där, men jag saknar mina skor.. Typ alla skor var för små+en massa andra grejor :( Faast det betyder ju att jag måste ha nya grejor, hehe ;)
Sen så har jag vart i stallet och gått promenad med ena pollen i typ 20 minuter, längsta jag har vart ute sen jag vart sparkad, här görs det STORA framsteg! Snart kan jag nog rida igen! :D Sen så har jag färgat håret, skulle bara köra på utväxten med tog allt ist! ^^ Juste! :O Skälva längderna vart bra färg men på utväxten vart det lite gult så jag har kört med silvershampo men då vart den blått ! :O Aja det lär ju gå bort... ;)
Imorgon så ska jag iaf åka till Kolmården med mina kusiner och mammsi :) Myysigt värre :) Men vi hörs i morgon för nu ska jag sova snart för vi ska åka tidigt -.- hehe.  Peace out!
/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0