godnatt

Tjeenare ;D Har inte bloggat på några dagar eftersom att jag drog hem till Alexandra i lördags och kom hem idag :P Första kvällen var vi ute med några folk, fast ja hann inte va me så länge eftersom att ja kom typ när alla skulle dra :P så då åkte vi ner till sjön sen hem till Alexandra. Dan efter gjorde vi inte så mycket, på kvällen blev det strömavbrott så vi och Alex syster satt och spela fia med knuff, sen baka vi och hoppades på att strömmen skulle komma tillbaka så att vi kunde använda ugnen :) sen kom de några folk, och vi åkte ner till sjön sen tbx till Alex och gick typ och la oss :P idag åkte jag hem runt 3, och har typ inte gjort så mke, soovit ett tag. Kollade nyss på step up 3, blev sjukt taggad på att dansa nu! Får se hur det blir med USA resan efter 9an ;) då blir de dans som gäller! :D Aja, nu ligger jag och snackar med Alexander i tele, så orkar inte skriva mer här.
Hejdå/vicann.
 
Heeeehe, efter att jag målat .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0