Hunden Carl.

Hej hå bloggen! :D
Har inte blivit någon bloggnign idag eftersom ja sov länge för jag var galet trött efter igår, tänk er skälva att gå runt hur länge som helst å kolla på djur+att mina små kusiner skulle springa hindrerbanan ibamse landet 25 gånger.. Haha men det var kul :D Och i morgon så ska vi till Grönan med dom också! :)
Idag så har jag iaf inte gjort så mycket typ sovit, sen så hittade mamma en jäääätte söt liten hund, fast med värsta överbettet, hahah.. Jag döpte honom till Carl :D Men tyvärr fick vi lämmna Carl till polisen, men dom ringde en stund senare och hans ägare hade kommit och hämtat honom, som tur var! :) Sen så åkte jag hem, red för första gången sen hjärnskakningen. :D Sen så har jag inte gjort så mycket, men nu ska jag ducha, så vi hörs sen om jag orkar ^^ Annars i morrn kväll efter grönan (A)
/Maja
Det fungerar inte att ladda upp bilder eftersom blogg.se SUGER Så istället får ni nöja er med en G R Y M låt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0