sovdags!?

Funderar på att gå och sova nu eftersom att jag ska ta en buss in till Norrätlje klockan 8 imorgon.. Roligt!
Idag var jag ju också í Norrtälje, var först hos tandläkarn. KUL att han sa att jag kanske kommer få ta bort min tandställning runt jul... Trodde det faktist inte var så lång tid kvar! Aja.. Efter tandläkarn så gick jag till donken sen till umo. Sen gick jag ner till centrum och köpte lite saker, sen upp till bussen. Dagen har varit jäkligt seg.. Jag kom hem typ halv 5, och då gick jag och la mig på en gång. Sen vaknade jag runt halv 11. Och nu sitter jag här.. nej nu går jag och lägger mig. Försov mig idag, och tror inte pappa orkar sjutsa in mig imorn igen!
Gonattis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0