Fuckat upp allt nu igen...

Alla vet att livet är fullt av svåra val, right?  Val som kan förändra  livet för all framtid. Göra det bättre. Men hur ska man veta villken väg man ska välja då? Man växer upp och lär sej att inte vara skälvisk, dela med sej och tänka på andra. Men när den dagen kommer och man blir tvungen att välja sin egen lycka framför någon annans vad gör man då?
När man håller någon annans lycka i sin hand?
När det handlar om sitt eget liv, blir man självisk eller fortsätter man att sätta andra först?

Jag är bara människa, jag är inte perfekt, jag väljer fel. Ser tillbaka och undrar hur fan jag tänkte, vet att jag gjorde fel, men får lära mej leva med det, tillbringa resten av mitt liv med att försöka gå vidare, och att intala mig själv att det vart bättre såhär, men att alltid undra hur det kunde ha varit. Det är mitt fel och ingen annans..

/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0