Inatt var min säng lite extra skön,

Hej (A) 
Gick upp för inte såå länge sen. Inatt var min säng lite extra skön, så kände att jag kunde ligga kvar ett tag.
Sitter i alla fall och funderar på vad som hände med fina vädret idag.. :O

Igår så gjorde jag inte så mycket, på kvällen skulle jag egentligen hem till Alexandra, men Alexander kom hem till mig :P Vi tog mopparna och åkte iväg en stund, först åkte vi till Largen och va där en snabbis. Så stjärnfall och allt :') hehe. Sen åkte vi till Roslagskulla och var där ett tag, sen åkte Alexander och jag åkte hem. Sen hade jag tänkt att dra till Alexandra när jag kom hem men fick inte.. Sen gick jag och duscha sen upp i sängen och låg och pratade i telefon med min älskling tills vi somnade. :)
Idag får vi se vad som händer, inget inbokat än. Drar antagligen iväg nånstans för har verkligen ingen lust att sitta inne hela dagen..



/VICAANN


Kommentarer
Postat av: Emma

grymt snyggt hår!

2011-08-06 @ 23:44:45
URL: http://picadollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0