Glad alla ♥ dag

Blev en snabbdusch... :) 

Idag är det ju alla ♥ dag, och som jag sa igår så tyckte jag att de inte var något speciellt om man inte har pojkvän, men nu har jag ju sån tur att jag har Rasmus :) ger mig choklad och allt, han är söt han :)
Idag har jag inte gjort något speciellt, skolan sen åkte jag hem..



Jag är galet trött, kunde inte sova inatt. Jobbigt värre :)

Kul att Maja inte bloggar.. :/ Sen så kommer jag inte träffa henne nåt mer förens nästa vecka. Imorgon ska hon till tandläkarn, på onsdag ska hon provrida en häst och sen på torsag drar hon till sälen och kommer hem på söndag.. Men jag får väll komma på något sätt att klara mig på.. :)
Nu ska jag till syster och vara lite social :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0