hemma nuu ;)

Tjaaaaaaaaaaa.

Kom hem från Alexandra för ett tag sen :) Vi hade grymt kul! vi faila stort!! Vi låg uppe i stugan och snackade i telefon väldigt länge i går, hahaha gud! Men sen gick vi upp till huset, satt oss vid datan. Hahah vi var inne på chattroulett, det var en kille där som satt och spelade gitarr och sjung, han var skiitbraa! :P
Idag vaknade vi typ vid 1, satt vid datan ett tag sen hängde jag med henne och red :) Först red vi ut, och sen lite på banan, det var jätte kul. När vi var klara i stallet så kom pappa och hämta mig, och nu har jag precis käkat.

Imorgon är det ju alla hjärtans dag ♥
fast jag tycker inte dwet är något speciellt igentligen.. Eller det är ju anorlunda om man har en kille, men annars är det ju inge speciellt alls? :P

Jag vet nu varför Maja inte bloggar nåt. Hon har fått virus på sin data :/ inte kul!

Men nu ska jag gå och göra något kul med min syster :D
Byee.
 
SYSTER :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0