cahcha bloggen ;)

chacha bloggen ;)
Vaknade för en stund sen, jag har sovit sen typ klockan 5, greeeat! Jag kommer nog inte somna på ett bra tag.
Aja, Idag var jag i skolan, först hade vi so, haha. Efter so:n så såg jag och Maja att det fanns kakor kvar från i fredags, först fråga vi om vi fick ta. Och så tog vi två var och går där i från. Sen kommer vi tillbaka, och tar kakburkarna och drar där ifrån, och våran lärare säger ingenting. Sen sprang vi iväg och käka upp alla kakor, vi hade skit kuul! hhaha. Och så går vi tillbaka och lämna tillbaka två tomma burkar.. undra vad våran lärare tycker om oss.. haha!
Sen hade vi NO och vi hade fyllt en kondom med vatten och så satt Alex med den innanför jackan, och så råka hon spricka den. Så det rinner ner vatten på hela henne på hela hennes byxor. Hahahahaha, fan vad jag garva!! Typ alla trodde hon hade kissat på sig.. haha.
Sen hade vi rast och engelska, sen Matte. Efter skolan drog jag och Alexandra till eftis.. Hahahaahahah, vi hade sönder två kondomer med vatten i. Så det blev helt blött, först på en madrass, sen på pingisbordet och golvet.. Och vi ville inte säga något till Annika och Majsan så jag drog ner och hämta massa papper, fast det räckte inte så vi typ torkade med dynor.. haha, ojojoj..

Nu sitter jag och kollar på Big Brother i alla fall ;)

N
A
T
T
I


BILD FRÅN ALLA ♥ DAG

bara så ni har koll lixom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0