Maja is back!

Har inte kunnat blogga eftersom min data har vart trasig, men nu e den fixad! :D

Har vel inte hänt så mycket sen sist.. Fast förra veckan var jag iaf i Sälen med Fanny. Det var as kul, vi sprang runt och busade hela tiden :$ haha nej då (A)



Idag har jag iaf ridigt sen så vart i hoss polisen och fixat nytt pass. Sen nu sitter jag här och har tråkigt ska vel hitta på något, om jag orkar resa mej. ;) 
På Torsdag så åker jag upp till Sälen igen och då häger Fanny med igen lär ju bli gal1 kul! :)
Har inte så mycket mer att skriva nu så:
 SEE U LATER! ;)

                                                                                                    / MAJA  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0