mvbw:s täckningar

hejhej :)
Helt vanlig dag idag, bortsätt från att jag har varit ledsen typ hela dan..

HAHA på so:n idag.. jag och maja hade ritat lite fina täckningar förut och satt upp dom i skolan, sen hade städerskorna tagit ner dom, och idag fick jag reda på att sergio hade dom (våran lärare) så gissa vad han gör? Visar upp dom för klassen.. hahah jag garva söndeer XD jag kan lägga in lite bilder på våra täckningar sen.. HA-HA grymt fina är dom :) 

när jag kom hem gjorde jag ingenting, typ lyssna på musik o tänkte på massa saker..
Nu sitter jag och myser med våran fiina hund Algot :) myspys.
Maja var inte i skolan idag.. väldigt skönt faktist.. :) haha nejdå ^^ men hoppas vi ses imorn..

byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye '' / VICANN


VILL HA SOMMAR NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0