O'boy, lite mer mmmmm i livet!

HEEEEEEEEJ, vi är väldigt dåliga på att blogga.. :/
 
idag: Har jag varit i skolan, helt vanlig skoladag, flummat runt med kompisar som vanligt :)
Hhaha idag vare lite pinsamt... xD Jag, Maja, Alexandra och Jessica satt nere vid lärarummet typ, och så sjöng vi på "alla som inte dansar är våldtäcktsmän" och så ställde jag mig och dansade helt galeet, sen vänder jag mig om och så står våran lärare och kollar på mig.. hahahhahaha jag la migg ner på goolvet och asgaarva, dog ett litet tag också.. hahhahahahha !!
Efter skolan var det konfa, grymt kul där som vanligt.. O:)
Sen gick jag hem, satte mig vid datan. Sen åkte Jag och Alex till skutan, trevligt där.
Nu är jag hemma, sitter och dricker o'boy för att bli lite pigg, jag ska vara uppe hela natten (om jag orkar) Maja och Alex ska också de :) anledningen: det är kul :)
 
Nej nu ska jag nog gå och ställa mig i en kall dusch så jag blir änuu piggare, sen får jag hålla mig uppe genom att läsa "i taket lyser stjärnorna" ska ha läst till sida 74 tills imorn på SV, och jag ligger typ på 20 O:)


JAG OCH ALEXANDRA I SOMMRAS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0