Ont i ryggen..

HEJSAN HOPPSAN !
KUL att det typ bara är jag som bloggar ;) aja..

Idag har ja vart i skolan, hade matte prov. Fick 19/20 ;)
Efter skolan åkte jag och Alexandra till Norrtälje, vi hoppade av vid Donken ;)
dagens roliga: Vid "drive in" vid Mcdonalds snubbla jag och landa rakt på ryggen, AJ! Fast såklart började jag asgarva, jag ba låg där på marken och kunde inte resa mig upp! Men det roliga var att alla som satt inne på donken vände sig om och kolla och skratta åt mig.. ha-ha
Alexandra - alla kollar på dig, nu går jag hahah.. x)
till slut ställer jag mig upp och typ haltar in till donken.. det var kul, men gjorde väldigt ont!
Sen åkte vi till centrum och letade proaplats, sen drog vi till flygis.. haha alexandra köpte ett äpple, och så gick vi och satt oss vid ett "spelställe" där och ja ba "de stog en snygg kille där borta" :o Då går alex och kollar och när hon ser honom tappar hon äpplet och det rullar iväg.. antagligen tyckte hon att han var väldigt snygg.. O:) Sen var jag ju så snäll att jag gick och köpte ett nytt äpple åt Alex :) haha, Men Sen var det en "gubbe" som satt nära oss som såg äpplet som alex hade tappat, så han går och tar uppe det och kommer fram till oss och frågar om det är vårat äpple, och vi sa nej. Så då tar han de och går tillbaka och sätter sig och lägger ner det i sin väska.. man ba "mums" :D eller?

Sen hoppa vi på bussen hem, jag höll på att somna flera gånger.. eftersom att jag har sovit högst en timma i natt O:) Men jag har faktist inte varit så trött idag som jag trodde jag skulle vara :P
Men nu ska jag gå och hämta värmefilten till min rygg.. oh vad skönt det ska bli! O:)
HEJDÅ

ALEXANDRA OCH JAG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0