Säker men Osäker..

Hejhej, vaknade för en stund sen. Det känns inte som att den här dagen kommer bli så bra... Jag har lust att bara ligga och dra mig i sängen hela dagen..
Sitter nu och kollar ut genom fönstret. På all j*vla snö. Kan den inte bara försvinna? Aja, solen skiner i alla fall.

Idag har jag ingen aning vad jag ska göra. Alexandra vill att jag ska komma till henne, men jag vet inte hur det blir med de.
Om inget speciellt händer så får jag väll ligga och läsa i svenska boken. Och sova lite, hela natten har jag legat och tänkt på en sak, på hur jag ska göra. Och jag är ganska säker på hur jag ska göra nu, men jag är fortfarande så himla osäker. Så som vanligt är jag jätte trött.. Aja, nu ska jag äta fruukost. HEJDÅ!


bara tog nån bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0