Studiedag

HeiiiiiiSAN :)

Idag har vi studiedag, som jag helt hade glömt bort igår. Jag gick och la mig tidigt och satt på väckarklockan och allt, om inte Rappe hade sagt nåt så skulle jag ha varit i skolan nu.. Helt själv, hhaha. 
Det ända vi har att göra är att läsa några sidor i "i taket lyser stjärnorna". Sen läsa typ 5 sidor i fysikboken. Jag och Alexandra ska dra in till Norrtälje idag och sola! Jag vill bli bruuun ^^. Sen ikväll kanske vi drar till skutan, trevligt.
På fredag är det disco i Riala skola.. ha-ha. Det är typ 5-6or som har det, men jag funderar på att dra dit bara för att det är så galet kuul! Hahha, nej men Alva och Emelie ska dit, och det var ett bra tag sen vi träffades.

Nu ska jag ut i bastun innan jag och alexandra drar till norrtälje!


JAG OCH ALEXANDRA PÅ ALLA ♥ DAG!
jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0