Tisdag !

Hejhej.
som vanligt har det bara varit en vanlig skoldag idag, hade först "mt" snackade massa, sen hade vi "so" snackade och svarade på frågor, sen hade vi "språk" jag och Maja har bytt till B-engelska. Men idag var jag med Alexandra på tyskan, vi hade suddkrig med Buster och JP. Efter det hade vi "matte", där hade vi matteprov B-delen. Kändes inte så jätte bra, men jag har ju ändå redan godkänt på det från A-delen :P
Efter skolan åkte jag hem. Har typ inte gjort nånting, har så grymt tråkigt. Jag som hade hoppats på att dra till skutan ikväll, men pappa kan inte hämta. Så jag får stanna hemma :'(..
Nu så sitter jag och syster och dunkar musik, haha.
Men nu så ska pappa ha datan. Vi HÖRES.


Bild på mig från förra vitern ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0