tjaaaaaaa.

tjaaaaaaa.
Skolan:
Först hade vi MT, vi snackade om engelska lektionerna som just nu inte funkar.. haha. Sen hade vi HK, förra gången planerade vi varmrätt och efterrätt som vi skulle göra. Och idag lagade vi de. Vi gjorde Hasselbackspotatis med fläskotlett och sallad. Till efterrätt gjorde vi gino, det är typ som fruktsallad, fast man river vit choklad över och har den i ungnen. Det var skitgott ;) Aja, sen var det två tjejer från RFSL tror jag det hette, dom snackade med oss i 1 och 1 halv timma. Kuuuul. Sen hade vi MA, fast jag jobbade inget.
Norrtälje: Efter skolan drog jag och Alexandra till Norrtälje vi skulle till UMO, men när vi kom dit såg vi att dom hade flyttat ställe, så vi drog upp till Flygfyren, satt där en liten stund sen drog vi till Donken käka cheesburgare, sen gick vi och leta efter UMO, sen va vi där en liten stund och efter gick vi tbx till donken i ca 5 min, sen gick vi ner till bussen. Nu sitter jag här och lyssnar på musik, mår inte speciellt bra men jag klarar mig.

NÄSTA VECKA ÄR DET SPORTLOV, DÅ JÄVLAR ;) heeejdåå.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0