TjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTja...

TjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTjaTja.
O
nsdag idag, för er som inte hade nån koll.. :)
haha dagen har varit heeel lung! Skolan gick skiit bra, skötte mig jätte bra! Var på alla lektioner och var jätte snäll mot lärarna :) hahahhahha vem försöker jag luura.. Nej nu var jag tråkig.. O:) aja, kan berätta lite om dagen..

Skolan:
Först hade vi syslöjd, vi brodera.... inte kul! Fast gjorde inte så mycket idag. Efter slöjden hade vi Idrott, vi körde "Busungarna" inte heller speciellt kul, jag var med en liten stund. Sen satt jag och kolla på. Sen var vi kvar i gympasalen en liten stund, sen drog vi och åt. Potatisbulllar, = muums.. :) Aja, efter lunchen hade vi MA, vi blev utslängda från lektionen... fast sen gick vi tillbaka, och jag jobbade lite, just nu fattar jag ingenting i matten.. haha ^^ sen hade vi Svenska, vi satt nere i "Ubåten" (ett klassrum) och läste boken, "i taket lyser stjärnorna"
Idag fick vi skäll av städtanterna 3 gånger, haha, sen av typ alla andra lärare vi had också.. allt som vanlig då :) (Y)

Konfan:
Efter skolan var det konfa, alltid lika kul :) hahaha, vi satt och snacka om... hmm typ några slags ord. Sen gjorde vi typ teater på ett "dop" och ett "giftemål" haha. Sen snacka lite om Konfalägret när vi ska åka skidor.. börjar bli liiiite taggad! :D

Men nu ska jag hoppppa in i duschen, sen ska jag plugga till NO prov som vi har imorgon !? Sen läääsa i "i taket lyser stjärnorna" -.- Heeejdå

BILD FRÅN TYP SOMMAR 2008,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0