/vicann ;)

Heej ,
Jag tänkte blogg igår men "hann" inte, eller jo.. fast när jag väl loggade in på blogg.se så fick jag reda på att alex skulle hämta upp mig och så skulle vi åka till skutan, så jag fick lite bråttom. Men i alla fall. Dom hämtade upp mig och vi åkte till skutan, va med nåra sen efter satt vi utanför och snackade lite, sen åkte vi hem till Alex, snackade i telefon osv.. hahahah vi hade sjukt kul xD Vi gick o la oss typ .. ingen aning, men sen idag har vi inte gjort så mycket, typ satt vid datan, sen skjussade dom hem mig för dom skulle iväg. Sen har jag typ inte gjort nånting.

Nu sitter och lyssnar på musik och keeeekar gooooodiiis :D När pappa kommer hem så ska han skjussa tillbaka mig till Alexandra, om hon kunde ;) treevligt. Känns så bra nu.. förut var vi varje dag, sen så "gled vi i sär" helt och hållet.. var aldrig, men nu har det börjat bli som förut igen, och det känns bara så braaa :D :D haha, aja nu ska jag draa :)

byyyyyyyyyyyye

(kan inte ladda upp bilder från den här datan, hela internett cpar sig så :S.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0