Ojojoj

OJOJOJ!!
Jag trodde inte det var sant först, när jag såg att Maja faktist hade bloggat...! :O he-he. Skönt att höra att hon lever i alla fall!
Jag har ju i och försig inte heller bloggat på ett tag. Men har inte riktigt haft tid, eller lust att lägga ner tid på bloggen i alla fall.. har hänt rätt mycke saker.
Förra veckan var jag hos Sara några dagar. Vi badade, satt uppe vid datan hela nätterna.. hhaha! och hade det bara allmänt trevligt! När jag kom hem från Sara drog vi ut med båten på en gång. Fast åkte hem dagen efter för det var något fel med båten. Senare på kvällen, stjuttsade min brorsa mig till Alexandra och resten av kvällen/morgonen var väll lite upp och ner.. Vi sov typ ingenting, men vi gick ändå upp 11 för att ta bussen som gick halv 12, så vi hade ju ganska brottom i och med att det brukar ta ca 20 min att gå ner till bussen.. Men vi är ju grymma så vi hann! Först drog vi till Donken och "kääka" och blev ansiktsmåålade :D HA-HA! Sen gick vi till centrum och träffade Alexander och hans kompis, och vi gick och köpte 6 liter läsk som vi gick runt och bärde på, sen drog dom och vår buss gick he, halv 8.. så vi gick upp till donken igen, det var helt sjuuklt hur trötta vi var, plus att vi bärde på läsken och gick typ huur långt som helst.. sen tog vi bussen hem till Alexandra, och Alexander och hans kompis hoppade på på vägen. Sen mötte vi Sara vid vägen och gick hem till Alex, först var kvällen väldigt seeeg, men den blev roligare efter ett tag. Det kom lite fler folk och alla åkte ner till Largen, jag var den enda som var rolig och badade :D Sen åkte alla tillbaka till Alexandra och hade det trevligt :) Sen gick alexander och hans kompis och skulle sova, och det var då det roliga började!! haha nejdå, men sen gick jag upp till stugan och sov med Alex, eller jag kunde inte sova.. hade för mycket att tänka på osv.. så jag har inte sovit mycke alls dom senaste dagarna! Så jag kanske borde ta och göra det snart. Imorgon ska jag till tandläkarn och sen fixa en sak, sara kanske kommer. Och alexandra kanske också skulle me, ja venne. men godnattt!


COOLA TJEJERNA..!


båten


/viannn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0