säängen!

Hejsaan! La mig nyss i sängen, hoppas det går att sova! Sov ju ca 20 timmar igår natt.. men jag är faktiskt riktigt trött så det ska nog gå bra :) funderar också på att sätta väckarklocka vid typ 10 imorn. Så jag inte sover bort hela dagen, plus att det kanske går bättre att lägga sig lite tidigare så ^^ Blev i och försig inte sängen hela dagen för mig idag (igår). Jag åkte en sväng ner till båten, sen när jag kom hem kom Kajsa och Steffi en snabbis. Trevligt :) imorgon (idag) så händer väl inget speciellt :P om det är fint väder så hänger jag nog med ner till båten, badar och fixar lite på båten :P fast har för mig att det ska regna..? Inte okej alls! Då blir det väl sängen för mig.. om ingen vill hänga med till Norrtälje och käka donken med mig :D haha. Men nu ska jag i alla fall försöka sova. GODNATT!¡!¡ vicannnnn'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0