soova? ja tack!

Hejsaan ;)
Akexander åkte hem för en stund sen, tråk. Han kom hit igår. Vi gjorde inte så mycket, kollade på film typ :) Kollade på The Grudge 3. Jag och Maja kollade ju på tvåan typ förra veckan och då var vi as rädda ^^' Men nu när vi kollade på 3an, den var inte ett dugg läskig.. höll knappast för ögonen en enda gång.. :O !? ha-ha!

Har inga planer för den här veckan.. ;) Förutom att jag kanske ska vara med Ofelia och Sara på onsdag, och då sover jag antagligen där. Sen på lördag är det ju American Car Show!! Antar att jag och Majs åker dit! :D Vi kommer att vara tuffast, inget snack om saken! :D

Är i alla fall grymt trött, så tänker typ gå och lägga mig vid tvn nu..SOVA!
hEjDå


hehe gulle :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0