Tältningen :)

Heeej !
Tältade med Maja igår till idag, ha-ha! Cyklade först hem till henne, badade i poolen. Sen gick vi och fixade med tältet och grejer. :P Sen skulle vi igentlgien cyklat till Malmen och träffat Tim och Anton. Men vi var med dom vid fotbollsplanen i stället ett tag :P Sen drog vi till Maja. Kollade på skräckfilm, The grudge ;) Sen gick vi till tältet och ringde lite folk. Vi somnade runt 10 idag (A) och vaknade runt 7 idag :) När vi vakna låg vi kvar ett tag i tältet, sen gick vi hem till Maja och käkade mat (A) hehe. Sen cyklade jag hem och nu sitter jag här och snackar med Alexander. Han kommer hit imorn. Vi ska nog dra till Malmen och bada ;) Trevligt. Men nu ska jag dra och lägga mig tror jag... :) Godnattt!


summer




/v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0