TJENA / vicaaaanananan

TjaFAFAAA :D
trött som faan.. Alexander kom hit idag (igår). Försökte mest komma undan från min jobbiga syster som alltid blir så upphetsad när Alex kommer.... hahah! Efter han åkte så spelade jag och syster wii en stund sen kollade jag på Tidsmaskinen, En teater som min klass gjorde i 4-5an :D åååh jag dog lite, fan vad små och söta alla vaar!!!! mahah. Filmade en liten bit från när vi sjöng.. haha! De e på väg upp på facbook just nu! :D
Men nu känner jag så här.. Klockan är 3, måste gå nu och fixxa lite saker tills idag, och bussen jag ska ta går klockan 12 idag, ska till Maja runt 11 och gå upp runt 9-10 så tänker ta vara på mina 5-6 timmar jag får dela med sängen.. GODNATT!


haha :D
Sonja försökte ta kort på oss, men lyckades inte så bra.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0