Beautiful girls all over the world.

TJENAA. Jag gick och la mig klockan kl 6-halv7 igår.. var så jäkla trött så jag tänkte att jag kunde lägga mig i sängen och lyssna på musik och spela osv.. funkade en liten stund men jag somnade typ direkt ^^ ligger i alla fall fortfarande i sängen.. (a) från kl 6 igår till klockan 2 idag.. hur många timmar blir de? :P 20 timmar? Nej de går inte :o eller?! Aja ^^ idag ska jag inte göra nånting :) ligga i sängen typ.. :D pappa är och hämtar min kamera nu som har varit på lagning så då blir det inte bara massa dåliga mobil bilder här :) Men nu känner jag att jag börjar bli trött igen så ska nog sova lite till... :) /Vicann

Kommentarer
Postat av: ofelia - foto och vardag

Mä durå! :) <3

2011-07-11 @ 18:45:53
URL: http://ofeliasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0