Rolig slut på sommarlovet.. @MAJA

TJA BLOGGEN MAJA HÄR! :D Helt otroligt att jag bloggar, asså ni kan ju bara tänka er hur tråkigt jag har det... hehe.
Asså gud jag har inte bloggat på flera månader :s men nu e de så att när jag o vican pallar att fixa en fin design, eller om nån hjälper oss? (A) Då ska vi börja blogga igen. :D Kan berätta lite om de som har hänt sen sist, inte så mycket ^^ haha, men har iaf varit i Turklandet i en vecka innan sommar lovet, treeevligt. Annrs har det typ inte hänt mycket allas, har vel mäst legat å sovit, hehe. Men nu har jag fått ångest eftersom det bara är typ 2 veckor kvar av lovet?! :'( Så jag har börjat va duktig och börjat gå upp på mornarna och tänkt att börja göra lite grejer+att jag skulle va duktig nu å hade fixat "sommar jobb" i typ en vecka x) Men så klart så sket sej det också... Nu när jag vill gå upp på mornarna och göra saker så ska jag ju såklart lyckas med att bli sparkad i huvet av en häst och bli tvungen att ligga i sängen i flera fucking dar :@ Vart iaf sparkad i huvet i går (hade ingen hjälm då) tappade medvetandet, såg suddigt, mådde illa och kunde inte gå rakt så de va bara raka vägen till akuten där dom har hållt på och tittat å tagit prover+gjort en leskig rönten på hjärnan, för att sen åka hem och bara ligga i sängen å stirra! KUUUL! Kan fan inte ens gå utan att bli yr. Å ja som skulle till grönan i morrn, men de va ju bara att glömma :(((
Så det blir ju ett toppen slut på lovet! Får hoppas att ni har det bra sista veckorna iaf.. :D höhöh
Men nu ska jag gå och tycka synd om mej skälv och käkäa Ben Jerrys, glasss, me like! Har ni tur så kommer de nåt mer inlägg senare, när jag mår lite bättre! ;)
Men nu funderar jag faktiskt på att försöka börja på en ny design, finns ju inte så mycket annat att gör nu lixom, med det låter vel bra? :D För jag vet ju att ni saknar oss.. ;)
PEACE OUT
Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0