/vicann

Gjorde de här i toorsdag, men glömde publicera ^^

Hej :) ligger i sängen och lyssnar på musik och spelar ^^ kan inte sova, även om jag är as trött... Inte kul :) Aja, igår kom Alexander hit :) vi åkte till malmen en stund, sen kollade vi på film osv :) Var uppe nästan hela natten, eller Alex i alla fall. Jag kunde faktist sova lite :) idag åkte vi ner till båten, badade. Eller ja.. blev i puttad av Alex, men jag drog ner honom också :D haha! Sen gjorde vi inte så mycket mer. Har typ bara legat i båten hela dan :P fast sen åkte vi hem och sen åkte Alexander hem :P Nu ska jag försöka sooova..godnatt!



MALMEN :D

ALEXANDER ;D

HAHA BLÅ LÄPPP... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0