godnatt :)

hallo.
Just nu sitter jag och spelar poker. ^^ Går fett bra.. :) ha-ha!
Sov ju hos Emelie och kom hem idag. När jag kom hem så la jag mig och sola ^^ Somnade ett tag också.. :P Sen åkte jag till Berga och träffa Alexander och 2 av hans kompisar :P Vi åkte ut med hans båt till nån ö och satt där ett tag, sen åkte vi runt lite ^^ :P Sen drog hans kompisar hem, och vi drog hem till Alex och sen ner till fotbollsplan och spela lite :P Sen skjussa han mig till bussen. haha jag faila lite när jag gjorde sms biljett.. Skulle kostat 18, men jag visste inte hur man gjorde så jag bara skrev nått.. Så det kostade 36 i stället.. :) Bra där vicann..! Aja :) Imorgon blir det konfirmation i Bergshamra och på lördag blir det i Riala :)
Nu måste jag gå och lägga mig. GODNATT! :)


Nejmen vad är dehär för nån snygging? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0