Maalmen ! :D

HEEEEEJSAN!
Snackade med Alexander hela natten typ.. somnade flera gånger sen vaknade jag av att han fråga om jag var vaken.. sen typ runt 4-5 imorse vaknade jag och då hade han precis lagt på.. :D Sen gick jag upp as tidigt för jag kunde inte somna för att de va så varmt.. hehe sen har jag legat ute och solat idag.

Sen cyklade jag till Malmen med några coolingar :) Sen hem igen och så skulle jag cykla tillbaka mad Maja och träffa Anton och Tim där. Men som vanligt är Maja mupp så hon kunde inte :P
Imorn blir det i alla fall bio med Alexander. Så nu tänker jag gå och sova. natttti.


JAG GILLLLART!

MALMEN IGÅR MED KAJSA OCH STEFFI ;)
/VICANN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0