Seeg dag..

Heloooj!
Seeg dag. Mår dåligt och har legat i sängen typ halva dan, sen har jag legat ute en liten stund. Man får ju ta chansen nu när det äntligen är lite sol!
Midsommar på fredag. Det är ganska överskattat.. :P Vet inte vad jag ska göra, eller jag och Maja ska åka skrinda på dan ner till fotbolls plan, och kanske dansa lite runt midsommar stången :D haha ^^ På kvällen vet jag inte vad som händer, vill åka nånstans. Annars blir det att vara hemma med alla som kommer hit.

Imorgon ska jag till Danderyd igen.. Ser inte fram emot det! fyfan.. :S Aja, hoppas det går bra i alla fall!
Nu ska jag käka, så vi höres senare :) / VICANNNNNNNNNNN


BILD PÅ MIG OCH JESSICA! :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

du är sämst på att blogga :P

2011-06-23 @ 16:59:02
URL: http://alexxandrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0