Studenten.. :)

TJA!
Det var jätte mysigt vid Malmen igår. Det var jag, Kajsa, Malin, Steffi, Borak, Håkan, Hampus, Jesper och Buster där :P Det var några fler också, men dom åkte typ precis när jag kom :P Vi simmade över till andra sidan Malmen, och sen till berget i mitten, och blev nästan attackerad av fåglar.. hahaha! Dom har sina bon där, så dom var helt galna.. ^^ Vi såg deras fågelungar också.. Så söta! Buster räddade också en fågel som typ "flög om kull" HA-HA. Sen grillade vi och sen drog jag hem.

Idag har jag varit på min brorsas student. Sen åkte vi hem och hade massa folk här. Nu har jag nyss varit över hos våra grannar, en där som också tog studenten idag. Så har varit där en liten stund. Men det var så jäkla mycke mygg så jag gick hem. Kanske går tillbaka senare :)

Våran uppdatering är väldigt dålig just nu.
Och sist Maja blogga.. det var ett tag sen. ^^
Men vi ska fixa en dag då vi ska ta massa nya bilder, och så ska vi ta en liten bloggpaus. Och när vi är tillbaka så ska bloggen vara ny och fin. Kommer göra massa nya kategorier, och så ska vi ha tävlingar osv.. :)
Det kommer nog ta ett tag, men det är de värt! :D

Har inget mer att skriva just nu, så ska väll gå och göra något annat kul nu :)
Hejdåå!


EN BILD FRÅN IDAG :D
/ VICTORIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0