HEJ! / vicann

Skrev ett inlägg igår, men glömde att publicera de.. (A) Bra där..
Igår var jag på grönan med mamma pappa och syster :P Det var helt okej kul.. ^^
Kom hem väldigt sent, så idag sov jag ett bra tag.. men såklart ringer en viss Alexander och väcker en.. då blir man ju väldigt glad... :) eller? ;) Sen har jag typ inte gjort nånting idag.. 
var ute för en stund sen med Tim, Anton och Fredde.. det var ju kul (A) haha.. Imorgon ska jag och Maja dra till Malmen. Kanske ska tältar där, eftersom att det inte blev något idag.. :P Men nu ska jag gå och sova. Så vi hörs imorn ;)


JAG OCH SYSTER I EN HELT VANLIG SPEGEL :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

VI MÅSTE TILL GRÖNAN SNART OCH RAGGA KILLAR SÖTNOS!

2011-06-23 @ 17:00:47
URL: http://alexxandrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0