Fuckat inlägg

Cha cha Maja här ;D haha

Nu sitter jag här och kollar på Big Brother, and I like it!
Men idag så har det iaf varigt sool :D Så idag så cyklde jag lite för första gången på året, sen så var jag i stallet en snabbis sen så har jag vel inte gjort så mke. I går så var jag iaf men mamma en snabbis till Norrtälje kan lägg aupp bild på det jag fick med mej hem sen/ imorrn. (A' Sen så igår va jag me Fanny Bunny då va vi och kollade på deras kalvar (dom bor på en bondgård) aa iaf så har dom fått en som är jätte liten som jag har döpt till Totte han e så sööt :') Kan läg aupp bilder som jag/ Fanny tog på dom sen. Byw så kanske jag kommer praoa där illket kommer va rå najs eftersom dom bor jätte nära mej. :) 

Men nu orkar jag inte skriva mera eftersom jag redan har skrivigt om en gång eftersom allt försvan -.- ^^

 
minnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0