Bläckfisk?

Hej hopp!

Idag var det jävla leva livet kurs igen fattar inte varför? Men iaf så pratade vi om typ stress eller nåt sånt? hehe
Sen så hade vi nån typ rädda livet träning eller nåt sånt, man skulle typ låtsas vara medvetslös och så skulle en hjälpa den. Jag och Vican var helt klart bääst ;) haha

Sen så har ja tänkt på en sak som nån smart kanske kan svara på? Såhär:
Kommer bläcket i bläckpennor från bläckfiskar? Det borde det göra men jag har igen aning :O Komentera gärna om det gör det (A' 

                                                                              /MAJA  
   
                         
                                                                                                                       
Juste jag skulle ju lägga upp bilder på det jag fick med mej hem i Lördags, Bättre sent än aldrig ;D
(bilderna var inte så bra...)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0